fbpx

Eredményesebb Google és YouTube hirdetések a SMART24 szoftverrel

Adatok egy klikkre Gyorsabb elemzések Jobb konverzió Ezt adja a Smart24

A Google Ads felületén futtatott Google és YouTube hirdetéseink kezelése, mérése és beállítása radikálisan felgyorsul

Ha a Google-ön vagy a Google-höz tartozó oldalak egyikén (például: YouTube) szeretnénk hirdetni, akkor minden esetben a Google Ads felületét kell használnunk. A SMART24-ben lehetőségünk van kampányokra, hirdetéscsoportokra szűrni, de akár a hirdetés típusa alapján is tudunk kereséseket futtatni – így minden eddiginél gyorsabban, egyszerűbben találjuk meg azokat a hirdetéseket, amelyek valóban eredményesen működnek.

A SMART24 rendszerén belül a Google Ads felületén feladott összes hirdetés mérhetővé válik, azok állapotáról naprakész képet kapunk.

A SMART24 riportjaiból azonnal látjuk, hogy mely hirdetések esetében érdemes emelni a keretösszeget, és mely hirdetéseket jobb lekapcsolni – Ezáltal pár perc alatt hozhatjuk meg az optimális döntéseket.

A külön csatornák egyszerűen összehasonlíthatók, a hirdetés csoportok könnyen szűrhetők, illetve szoftverből azonnal az adott hirdetéscsoport szerkesztésére lehet lépni.

Tedd eredményesebbé Google és YouTube hirdetéseket a Smart24 használatával!

Gyorsítsd fel, egyszerűsítsd le és tedd eredményesebbé a Google Ads hirdetéseket a SMART24 bevezetésével! Készen állsz arra, hogy forradalmasítsd a Google hirdetések mérését? A SMART24 igen!

A Smart24 mélyrehatóan elemzi az alábbi marketingcsatornák adatait

Facebook

Az elvégzett elemzések alapján (például a tartalom típusa, a megosztási időpont, a reakciók és a vizuális tartalom) értékelhetővé válik a teljesítmény.

Instagram

Az adatok alapján az egyes posztok értékelése során több tényezőt is figyelembe vesz a szoftver, mint például az interakciók száma, az elérés, és az organikus növekedés.

Linkedin

Az egyértelmű trendek és összefüggések felismerésével azonosítani lehet, melyik poszt ért el kimagasló eredményt, és ezt milyen tényezők által érte el.

webshop

Webshop

A webshop eredményei egy kattintással megvizsgálhatók: kiderül, mennyi bevételt és profitot hozott, melyik eszköz és hirdetés eredményes.

GOOGLE ANALYTICS

Megmérhető egy honlap látogatóinak száma, a honlapon töltött idő, hogy milyen forrásból érkeztek a honlaplátogatók. Kiderül, hogy a látogatók mit csináltak a weboldalon, milyen arányban teljesültek a honlap céljai.

GOOGLE Ads

Kielemezhető a Google hirdetések hatékonysága, hogy melyik keresőszó hozza a legjobb eredményeket, mire érdemes optimalizálni a hirdetéseket, hogy melyik display hálózaton futó kreatív teljesít jobban.

Facebook Ads

Feltérképezhető a Facebook hirdetések hatékonysága, hogy melyik hirdetési típus működik jobban, melyik célpiacra optimalizált hirdetés hozza a legjobb eredményeket, hogy melyik kreatív teljesít jobban.

Mailchimp

Kimutatható a manuálisan és az automatán kiküldött hírlevelek hatékonysága, hogy melyik a legjobban és a legkevésbé működő hírlevél. A lehívott adatokból átláthatóvá válik az email marketing tevékenység.