fbpx

Webshopon történő vásárlásig nyomon követhető fogyasztók a SMART24 szoftverével

Javuló konverzió Kampányok mérése Növekvő ROI Ezt adja a Smart24

Kiderül, hogy mely marketingeszközök szállítanak fogyasztókat a webshopba, és mely hirdetések viszik csak a pénzt

Amennyiben a cég által használt webshop szoftverből beáramlik az adat a Google Analitycs-be, akkor lehetőség van arra, hogy bekössük rá a SMART24 marketinget monitorozó digitális mérőműszert. A SMART24 és UTM linkek használatával pontosan meg lehet mondani, hogy melyik volt az utolsó érintés, amely hatására megtörtént a vásárlás.

A SMART24-ben a webshop eredményei naponta egy kattintással megvizsgálhatók: mennyi bevételt hozott, mennyi profitot, melyik eszköz eredményes, melyik eszköz eredményessége csökkent, melyik kreatív general érdeklődőket, melyik nem.

Megfelelő UTM kódokkal ellátott hirdetéseknél pontosan látható, hogy mennyi az adott platformon elköltött pénz és bevétel különbözete, így azonnal világossá válik, hogy mennyire profitábilis az adott platformon hirdetni a webshop szempontjából.

A SMART24 használatával optimalizálhatók a hirdetésekk és kiadások, hiszen a nem működő marketingeszközök leállíthatók, módosíthatók, a büdzsét az eredményesebb hirdetésekre lehet átcsoportosítani.

A SMART24-ből naponta akár többször is lehívhatók egyetlen klikkel azokat az eredmények, amelyeket korábban csak hetente vagy havonta szoktak monitorozni. A SMART24 egy klikkre kimutatja, hogy mennyi volt a költés az adott csatornára, illetve, hogy mennyi az onnan származó bevétel (Facebook – Google – egyéb).

Kövesd nyomon a webshop látogatók útját a SMART24 használatával!

Tudd meg, mely marketingeszközök, -hirdetések szállítják a leghatékonyabban a vevőket a webshopba! Készen állsz arra, hogy forradalmasítsd a webshop eredményeit? A SMART24 igen!

A Smart24 mélyrehatóan elemzi az alábbi marketingcsatornák adatait

Facebook

Az elvégzett elemzések alapján (például a tartalom típusa, a megosztási időpont, a reakciók és a vizuális tartalom) értékelhetővé válik a teljesítmény.

Instagram

Az adatok alapján az egyes posztok értékelése során több tényezőt is figyelembe vesz a szoftver, mint például az interakciók száma, az elérés, és az organikus növekedés.

Linkedin

Az egyértelmű trendek és összefüggések felismerésével azonosítani lehet, melyik poszt ért el kimagasló eredményt, és ezt milyen tényezők által érte el.

webshop

Webshop

A webshop eredményei egy kattintással megvizsgálhatók: kiderül, mennyi bevételt és profitot hozott, melyik eszköz és hirdetés eredményes.

GOOGLE ANALYTICS

Megmérhető egy honlap látogatóinak száma, a honlapon töltött idő, hogy milyen forrásból érkeztek a honlaplátogatók. Kiderül, hogy a látogatók mit csináltak a weboldalon, milyen arányban teljesültek a honlap céljai.

GOOGLE Ads

Kielemezhető a Google hirdetések hatékonysága, hogy melyik keresőszó hozza a legjobb eredményeket, mire érdemes optimalizálni a hirdetéseket, hogy melyik display hálózaton futó kreatív teljesít jobban.

Facebook Ads

Feltérképezhető a Facebook hirdetések hatékonysága, hogy melyik hirdetési típus működik jobban, melyik célpiacra optimalizált hirdetés hozza a legjobb eredményeket, hogy melyik kreatív teljesít jobban.

Mailchimp

Kimutatható a manuálisan és az automatán kiküldött hírlevelek hatékonysága, hogy melyik a legjobban és a legkevésbé működő hírlevél. A lehívott adatokból átláthatóvá válik az email marketing tevékenység.