fbpx

Mindazt tudja, mint a Google Analytics… csak egyszerűbben, gyorsabban

Adatok egy klikkre Gyorsabb elemzések Egyedi kimutatások Ezt adja a Smart24

Felgyorsul a Google Analytics-ből lehívható marketingadatok kezelése, felhasználása

A Google Analytics hivatalos platformján található bonyolult összesítő helyett a SMART24 egy olyan átfogó kimutatást tálal a felhasználók számára, amellyel azonnal átláthatóvá válnak a legfontosabb marketingadatok. Egy weboldal pontos mérése a modern világban elengedhetetlen – Erre lassabb, bonyolultabb megoldást kínál a Google Analytics, és ezt egyszerűsíti és gyorsítja fel a SMART24.

A SMART24 lehetővé teszi a weboldalon elhelyezett célok minden eddiginél pontosabb mérését. Az UTM-ek segítségével tökéletes kép kapható arról, hogy mely marketingeszközökről érkezett a célteljesülés.

A SMART24 átláthatóbb felületet biztosít, mint az Analytics, könnyen szűrhető és elkülöníthető a csatorna, ami az eredményeket hozta. Az Analytics nehézkes használata helyett azonnal elemezhető riportokat nyújt.

A Google Analytics fiók optimalizálása a SMART24 segítségével

Gyorsabb, egyszerűbb és eredményesebb Google Analytics fiók a SMART24 bevezetésével! A SMART24 forradalmasítja a Google Analytics mérését a céged weboldalán.

A Smart24 mélyrehatóan elemzi az alábbi marketingcsatornák adatait

Facebook

Az elvégzett elemzések alapján (például a tartalom típusa, a megosztási időpont, a reakciók és a vizuális tartalom) értékelhetővé válik a teljesítmény.

Instagram

Az adatok alapján az egyes posztok értékelése során több tényezőt is figyelembe vesz a szoftver, mint például az interakciók száma, az elérés, és az organikus növekedés.

Linkedin

Az egyértelmű trendek és összefüggések felismerésével azonosítani lehet, melyik poszt ért el kimagasló eredményt, és ezt milyen tényezők által érte el.

webshop

Webshop

A webshop eredményei egy kattintással megvizsgálhatók: kiderül, mennyi bevételt és profitot hozott, melyik eszköz és hirdetés eredményes.

GOOGLE ANALYTICS

Megmérhető egy honlap látogatóinak száma, a honlapon töltött idő, hogy milyen forrásból érkeztek a honlaplátogatók. Kiderül, hogy a látogatók mit csináltak a weboldalon, milyen arányban teljesültek a honlap céljai.

GOOGLE Ads

Kielemezhető a Google hirdetések hatékonysága, hogy melyik keresőszó hozza a legjobb eredményeket, mire érdemes optimalizálni a hirdetéseket, hogy melyik display hálózaton futó kreatív teljesít jobban.

Facebook Ads

Feltérképezhető a Facebook hirdetések hatékonysága, hogy melyik hirdetési típus működik jobban, melyik célpiacra optimalizált hirdetés hozza a legjobb eredményeket, hogy melyik kreatív teljesít jobban.

Mailchimp

Kimutatható a manuálisan és az automatán kiküldött hírlevelek hatékonysága, hogy melyik a legjobban és a legkevésbé működő hírlevél. A lehívott adatokból átláthatóvá válik az email marketing tevékenység.