fbpx

Egyetlen klikkel elérhető MailChimp hírlevél eredmények

Jobb megnyitás Több átkattintás Növekvő ROI Ezt adja a Smart24

Gyorsabban, egyszerűbben átlátható hírlevél eredmények

A MailChimp a világ egyik legnépszerűbb hírlevél kiküldő szoftvere – Jelenleg több százezer vállalat használja világszerte. A MailChimp fiókot a SMART24-gyel összekötve mérhetővé válik a kiküldött hírlevelek eredménye, illetve az is látható, hogy melyik nap a legideálisabb a levelek kiküldésére, így optimalizálható a hírlevelek ütemezése.

A hírlevelek megírása költséges, legtöbbször azonban nincs idő a tartalmak eredményeinek rangsorolására, azok gyakori mérésére – Így  a tartalmak drága előállítása sokszor nem azt az eredményt hozza, ami elvárható – A SMART24-ből pár másodperc alatt lehívható, hogy mely tartalmakra kíváncsi a közönség, és melyekre nem.

Míg a MailChimp rendszerében csak alapos beállításokkal és importálásokkal vizsgálható meg, hogy egy adott időszakban melyik a legeredményesebb tartalom, addig a SMART24 egyetlen klikkel riportálja, hogy melyik napon kiküldött levél teljesít a legjobban, azaz mikorra érdemes időzíteni a tartalmakat.

Lásd át egy klikkel a hírlevél kommunikáció részletes eredményeit!

Gyorsítsd fel, egyszerűsítsd le és tedd eredményesebbé a céges hírlevél kommunikációt! Készen állsz arra, hogy forradalmasítsd a céges hírlevél kommunikációját? A SMART24 igen!

A Smart24 mélyrehatóan elemzi az alábbi marketingcsatornák adatait

Facebook

Az elvégzett elemzések alapján (például a tartalom típusa, a megosztási időpont, a reakciók és a vizuális tartalom) értékelhetővé válik a teljesítmény.

Instagram

Az adatok alapján az egyes posztok értékelése során több tényezőt is figyelembe vesz a szoftver, mint például az interakciók száma, az elérés, és az organikus növekedés.

Linkedin

Az egyértelmű trendek és összefüggések felismerésével azonosítani lehet, melyik poszt ért el kimagasló eredményt, és ezt milyen tényezők által érte el.

webshop

Webshop

A webshop eredményei egy kattintással megvizsgálhatók: kiderül, mennyi bevételt és profitot hozott, melyik eszköz és hirdetés eredményes.

GOOGLE ANALYTICS

Megmérhető egy honlap látogatóinak száma, a honlapon töltött idő, hogy milyen forrásból érkeztek a honlaplátogatók. Kiderül, hogy a látogatók mit csináltak a weboldalon, milyen arányban teljesültek a honlap céljai.

GOOGLE Ads

Kielemezhető a Google hirdetések hatékonysága, hogy melyik keresőszó hozza a legjobb eredményeket, mire érdemes optimalizálni a hirdetéseket, hogy melyik display hálózaton futó kreatív teljesít jobban.

Facebook Ads

Feltérképezhető a Facebook hirdetések hatékonysága, hogy melyik hirdetési típus működik jobban, melyik célpiacra optimalizált hirdetés hozza a legjobb eredményeket, hogy melyik kreatív teljesít jobban.

Mailchimp

Kimutatható a manuálisan és az automatán kiküldött hírlevelek hatékonysága, hogy melyik a legjobban és a legkevésbé működő hírlevél. A lehívott adatokból átláthatóvá válik az email marketing tevékenység.