fbpx

A kiszámítható vállalati Instagram kommunikácó sikere

Nagyobb elérés Több interakció Eredményesebb posztok Ezt adja a Smart24

Az Instagram kommunikáció stílusa könnyebben szabható a célcsoportra

Az Instagram fényképek és rövid videók megosztásán alapuló közösségi hálózat, amelyet egyre több vállalkozás használ üzleti célokra is. Eredményességét a Google Analytics felületén mérik, a többi közösségi média platformhoz hasonlóan.

A Meta Business Managerrel szemben a SMART24-ben könnyebben rangsorolhatók az üzleti Instagram oldalon elhelyezett posztok.

A SMART24 valós idejű riportjainak hála azonnal átlátható, mely posztok működnek a legjobban, melyek azok, amelyek kevésbé eredményesek.

A SMART24 segíti az Instagram kommunikáció tervezését, és azt, hogy hónapról hónapra jobb eredményeket lehessen elérni.

A SMART24 végre lehetővé tette, hogy a valós időben lehívott eredményeket látva a kampányokban napi szinten lehessen változtatni, hogy a legmagasabb szintre emelkedjen a ROI.

Az üzleti alapú Instagram fiók optimalizálása a SMART24 segítségével

Gyorsabb, egyszerűbb, eredményesebb lehet a céges Instagram fiók kommunikációja. Forradalmasítsd az Instagram kommunikációdat a SMART24 segítségével!

A Smart24 mélyrehatóan elemzi az alábbi marketingcsatornák adatait

Facebook

Az elvégzett elemzések alapján (például a tartalom típusa, a megosztási időpont, a reakciók és a vizuális tartalom) értékelhetővé válik a teljesítmény.

Instagram

Az adatok alapján az egyes posztok értékelése során több tényezőt is figyelembe vesz a szoftver, mint például az interakciók száma, az elérés, és az organikus növekedés.

Linkedin

Az egyértelmű trendek és összefüggések felismerésével azonosítani lehet, melyik poszt ért el kimagasló eredményt, és ezt milyen tényezők által érte el.

webshop

Webshop

A webshop eredményei egy kattintással megvizsgálhatók: kiderül, mennyi bevételt és profitot hozott, melyik eszköz és hirdetés eredményes.

GOOGLE ANALYTICS

Megmérhető egy honlap látogatóinak száma, a honlapon töltött idő, hogy milyen forrásból érkeztek a honlaplátogatók. Kiderül, hogy a látogatók mit csináltak a weboldalon, milyen arányban teljesültek a honlap céljai.

GOOGLE Ads

Kielemezhető a Google hirdetések hatékonysága, hogy melyik keresőszó hozza a legjobb eredményeket, mire érdemes optimalizálni a hirdetéseket, hogy melyik display hálózaton futó kreatív teljesít jobban.

Facebook Ads

Feltérképezhető a Facebook hirdetések hatékonysága, hogy melyik hirdetési típus működik jobban, melyik célpiacra optimalizált hirdetés hozza a legjobb eredményeket, hogy melyik kreatív teljesít jobban.

Mailchimp

Kimutatható a manuálisan és az automatán kiküldött hírlevelek hatékonysága, hogy melyik a legjobban és a legkevésbé működő hírlevél. A lehívott adatokból átláthatóvá válik az email marketing tevékenység.