1.) Összesen mekkora volt a költés az adott időszakban Facebook Ads-ra
Ezt talán nem is kell magyarázni, hiszen a költések mindennél fontosabbak. Sikerült-e tartani a tervet vagy újra kell számolni az eredmények tükrében a kiadásokat?
2.) Az időszakban futó / futott hirdetések, kiemelt posztok átnézése
Ez nem mindig olyan egyszerű, hiszen egyszerre több hirdetés, poszt is futhat, és mindegyiknél meg kell nézni, hogy:
- hány alkalommal jelent meg,
- hány „akció” történt a hirdetésen (hány like-ot kapott, hány komment érkezett, hányan osztották meg),
- hány alkalommal kattintottak a hirdetésre,
- hányan kattintottak át a linkre,
- és végül: mennyibe került a hirdetés vagy poszt az adott időszakban.
Ezt minden egyes hirdetésnél vagy kiemelt posztnál érdemes végignézni, utána pedig összehasonlítani az eredményeket, hiszen így kapsz teljes képet arról, hogy miként teljesített a kampány, és melyik volt a legeredményesebb marketing üzenet.
3.) Mennyibe került egy konverzió (CPC)
Ha mindezeket végignézted és kielemezted, jöhet a konverzió kérdése, hiszen ebből a számból derül ki igazán, hogy melyik megjelenés mennyire volt eredményes.
Ha szeretnéd, hogy jól induljon a munkaheted és mindezt egy gombnyomásra, pillanatok alatt szeretnéd átlátni, akkor a Smart24 szoftver pont Neked való. Kérj időpontot egy online vagy személyes bemutatóra, amikor Neked megfelel, természetesen díjmentesen és kötelezettségek nélkül.