fbpx
Contemporary brunette businesswoman sitting by desk in front of laptop, having tea and analyzing online information

Ezt mérd mindenképpen a Facebook hirdetésekben

Ha Te is azzal kezded a munkaheted, hogy végignézed a Facebookon futó hirdetések eredményeit, akkor ezt a 3 lépést sose hagyd ki!

1.) Összesen mekkora volt a költés az adott időszakban Facebook Ads-ra

Ezt talán nem is kell magyarázni, hiszen a költések mindennél fontosabbak. Sikerült-e tartani a tervet vagy újra kell számolni az eredmények tükrében a kiadásokat?

 

pastedGraphic_1.png

 

2.) Az időszakban futó / futott hirdetések, kiemelt posztok átnézése 

Ez nem mindig olyan egyszerű, hiszen egyszerre több hirdetés, poszt is futhat, és mindegyiknél meg kell nézni, hogy: 

  • hány alkalommal jelent meg, 
  • hány „akció” történt a hirdetésen (hány like-ot kapott, hány komment érkezett, hányan osztották meg), 
  • hány alkalommal kattintottak a hirdetésre, 
  • hányan kattintottak át a linkre, 
  • és végül: mennyibe került a hirdetés vagy poszt az adott időszakban.

pastedGraphic_2.png

Ezt minden egyes hirdetésnél vagy kiemelt posztnál érdemes végignézni, utána pedig összehasonlítani az eredményeket, hiszen így kapsz teljes képet arról, hogy miként teljesített a kampány, és melyik volt a legeredményesebb marketing üzenet.

 

3.) Mennyibe került egy konverzió (CPC)

Ha mindezeket végignézted és kielemezted, jöhet a konverzió kérdése, hiszen ebből a számból derül ki igazán, hogy melyik megjelenés mennyire volt eredményes. 

pastedGraphic_3.png

 

pastedGraphic_4.png

Ha szeretnéd, hogy jól induljon a munkaheted és mindezt egy gombnyomásra, pillanatok alatt szeretnéd átlátni, akkor a Smart24 szoftver pont Neked való. Kérj időpontot egy online vagy személyes bemutatóra, amikor Neked megfelel, természetesen díjmentesen és kötelezettségek nélkül.

 

HA TETSZIK, OSZD MEG

Legutóbbi bejegyzések

Címkék